بزرگترین کانال

خرید ساعت مچی

|

صفحات پاپ آپ popup window


قالب وبلاگ

ل

کد حرکت متن دنبال موس قالب وبلاگ

گالری عکس
دریافت همین آهنگ

قالب وبلاگ

/بیو گرافی/
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

 

گذری بر گذشته 

استاد معین در شهر نجف آباد استان اصفهان به دنیا آمدنام درست ایشان نصرالله معین نجف آبادی است. استاد معین در یک خانواده کاملا مذهبی به دنیا آمده است. یازده برادر و خواهر هستند که نام چهار برادر عبارتند از: صیف الله(شاید فتح الله)، نصرالله( استاد معین )، مرتضی و نام برادر چهارم که متاسفانه برای ما مشخص نیست. استاد معین فرزند هفتم این خانواده می باشد و خانم اشرف فرزند آخر این خانواده و خواهر استاد معین به همراه ایشان زندگی می کنند

پدر استاد معین متاسفانه فوت کرده اند –روحشان شاد- و استاد معین با مادر خود زندگی می کنند. استاد معین در گذشته به همراه پدر خود در شغل قالی فروشی فعالیت داشته است و در کنار این حرفه افتخار مداحی اهل بیت را نیز داشته اند

اصفهان

معین، اصفهان، زادگاه زیبای خود را بسیار دوست داشت و با اینکه در زمان معین مکان تجمع هنرمندان در پایتخت کشور یعنی تهران بود معین در اصفهان ماند و در هتل شاه عباس اصفهان به اجرای برنامه پرداخت و اصفهان را ترک نکرد. تمام عشق و علاقه معین پس از خانواده اش در اصفهان پایان می پذیرد. او اصفهان را بسیار دوست دارد و هنوز هم دلش می خواهد به اصفهان برگردد.

                            

آغاز رسمی فعالیت هنری 
فعالیت هنری استاد معین به طور رسمی پس از انتشار ترانه یکی را دوست می دارم شروع شد. این ترانه در ایران و در زمانی منتشر شد که حکومت مرکزی ایران جمهوری اسلامی ایران بود. اما پس از آن دیگر مجالی برای صدای قلب های شکسته نبود و استاد معین ایران سرزمین مادری خود را ترک کرد. استاد معین پس از اینکه ترانه یکی را دوست می دارم را در ایران منتشر کرد کشور را ترک کرد؛ و این وداع تلخ استاد معین بود باوطن عزیزش ایران که خود در ترانه ی ایران عشق فراوانش را به سرزمین آریا نشان می دهد

یکی را دوست می دارم . . . 

در مورد یکی از ترانه های استاد معین عزیز برای بعضی از افراد شک وجود دارد و آن هم یکی از زیباترین ترانه های اوست. فکر می کنید نام این ترانه چیست؟ یکی را دوست می دارم! وقتی استاد معین از ایران به لسآنجلس آمریکا رفت متوجه شد این ترانه توسط بهترین خواننده زن ایران هایده - روحش شاد - اجرا شده است. و بسیاری از مردم در آن زمان (حتی امروزه!!!) فکر می کردند که استاد معین ترانه هایده را دوباره اجرا کرده است. در صورتی استاد معین پس از اجرای این ترانه بود که به شهرت رسید . . .

  

برای توضیح بیشتر می توان اینگون مسئله را روشن ساخت که استاد معین متن ترانه را درسال 1359 از آقای مسعود امینی گرفت و در داخل ایران برای آن آهنگ سازی کرد و به هنگامی که این ترانه را وارد بازار کرد و با استقبال عمومی مردم ایران همراه شد، استاد معین تصمیم به ترک کشور گرفت تا بتواند ترانه های دیگر این آلبوم را نیز بسازد. برای این کار به آمریکا رفت و در آنجا آلبوم را به طور رسمی به بازار ارائه داد

آلبوم های استاد معین 

تا کنون آلبوم های بسیار زیادی از استاد معین منتشر شده اند که بسیاری رسمی هستند مانند آلبوم لحظه ها، معما و . . . تعدادی هم مانند آلبوم عاشقانه ها، دل سوخته، گل های غربت و . . . به صورت گلچینی از آلبوم های استاد معین و یا گلچینی از ترانه های استاد معین به همراه گلچین ترانه های خوانندگان دیگر است. از وضعیت رسمی یا غیر رسمی بودن تعدادی از این آلبوم ها مشخصا اطلاعی نداریم به همین دلیل از تقسیم کردن این آلبوم ها به دو دسته رسمی و غیر رسمی خودداری می کنیم

آلبوم های استاد معین به این صورت هستند

یکی را دوست می دارم، کعبه، هوس، سفر، سفر(هایده و معین)، گل های غربت(هایده و معین)، آرزو، بی بی گل، صبحت بخیر عزیزم(عاشق تر از من چه کسی)، به تو می اندیشم(سکه یا ننه)، اصفهان(فائزه و معین)،خاطره7 (شهره و معین)، مست، مسافر(گل های غربت3)، دل سوخته، دلبر(معین، داریوش و ابی)، هزار و یک شب(هایده، معین، داریوش و ابی)، ترانه سال(هایده، مهستی و معین)، سلمان، پریچهر، نماز، تولد عشق، عاشقانه ها، پنجره، معما، پرواز، لحظه ها و جدید ترین آلبوم معین که در سال 1385 منتشر شد با نام دیدی گفتم......نگفتم؟ 

همراهان صدای قلب های شکسته 
استاد معین همکاری بسیار زیادی با هنرمندان برجسته و گران قدر ایران داشته است که از جمله آنها می توان به نام این اساتید اشاره کرد: داریوش اقبالی (داریوش) برنده جایزه در فستیوال موسیقی، فیلم و رسانه های تصویری که چندی پیش در بحرین برگذار شد و داریوش به عنوان نماینده سبک معاصر و منحصر بفرد موسیقی ایران این سبک را به جهان معرفی کرد و برنده بالاترین نشان صلح گشت. ابراهیم حامدی (ابی)، هایده (سکینه دده بالا) ـ روحش شاد ـ یکی از استثنایی ترین نوابغ موسیقی ایرانی، فائزه با صدای دلنشین خود، شهره یکی از بهترین خوانندگان زن که امروزه هم به فعالیت هنری خود ادامه می دهد، مهستی که زبان ناتوان است ازبیان هنر او. استاد معین با این عزیزان در زمینه انتشار آلبوم مشترک همکاری داشته است.

                                                                        

اما در زمینه آهنگ سازی و تنظیم می توان نام این اساتید را نام بردبیژن (بیژن مرتضوی) برنده جایزه بهترین آهنگساز جهان و برنده جایزه ویولن طلایی، آقای صادق نوجوکی از نوابغ آهنگسازی ایران که واقعا هنر ایشان در آهنگسازی وصف نشدنی است از نمونه این ترانه ها می توان به تران های استثنایی تنهای تنها، من از راه اومدم، سکه، پروردگارا و . . . اشاره کرد. استاد حسن شماعی زاده که هنر فراوان ایشان در آهنگسازی قابل وصف نیست. می توان از ترانه هایی که ایشان آهنگساز آن بوده اند به ترانه ی ماندگار لحظه ها در آلبوم لحظه ها اشاره کرد. آندارنیک مادادیان (اندی) که از خوانندگان خوب ایرانی هستند و از ترانه هایی که ایشان تنظیم کننده آن بوده اند می توان ترانه به تو می اندیشم اشاره کرد. و جمع بسیار زیادی از هنرمندان ایرانی که واقعا ذکر کردن نام تمامی آنها کار بسیار دشواری است.



هر چه از دل بر آید لاجرم بر دل نشیند . . . 
استاد معین در ترانه های خود به تمام ابعاد زندگی اشاره کرده است. مهر به دخترش در اجرای ترانه های بابا و پریچهر و مهر و علاقه ی او به همسرش در اجرای ترانه طناز در آلبوم یکی را دوست می دارم(استاد معین از همسر خود جدا شده است). مهر و علاقه ی او به وطن عزیزش ایران در اجرای ترانه ایران از آلبوم نماز که به حق حزن و اندوهی که در صدای اوست نشان دهنده ی تمام احساسات معین نسبت به ایران است که به هیچ زبانی نمی توان این حالت روحانی را توصیف کرد. پس ما نیز از توصیف این حالت خودداری می کنیم و شما را دعوت می کنیم تا برای یک بار ترانه ایران استاد معین را با تمام وجود گوش کنید و ببینید که ایرانی هر کجا هم باشد ایرانی است و این پیوندی است ناگسستنی بین ایران و ایرانی. دعوت انسان ها به فرار از غم در اجرای ترانه های گذشته، خوش بینی و . . . که این شاید یکی از مهم ترین مسائلی است که متاسفانه در زندگی ماشینی امروز به آن محتاج هستیم تا زیر بار غم دور و زمانه تاب و تحمل داشته باشیم.

                  

شاهکار استاد معین 

اوج کار استاد معین در اجرای ترانه های او درباره دین مقدسش اسلام استالله اکبر......الله اکبر. اجرای ترانه نماز که زیبایی آن را نمی توان وصف کرد. و از همه مهم تر اجرای ترانه سلمان در سال 1368 پس از اهانت سلمان رشدی به پیامبر خدا در کتاب آیات شیطانی در سال 1367 که واقعا اوج علاقه ی استاد معین به دین آخرین پیامبر خدا را نشان می دهد

تــــو ای وارث افــــکار شیــــطانی......نگـــــو، نگـــــو، نگـــــو نامرد بی انصاف.......نگـــــو دیگر از اســلامـم، که من فردی مسلمانم......من از مهد دلیرانم، من از آن دسته شیرانم که مرد گوی و میدانم......برای دین و ایمانم فدا می سازم این جانم......قسم به دین و ایمانم که من انجیل می دانم......قسم به نور چشمانم که من تورات می خوانم......قسم به خاک ایرانم، که من فردی مسلمانم......و من یک عاشقم، عاشق آیات قرآنم، بله من عاشق آیات قرآنم......مگر قرآن چه می گوید: بجز عشق و فداکاری......بجز راه صفا و دوری از ننگ و ریاکاری......بجز راه وفا و عشق می خواند . . . 


   
صدای قلب ها 
عده ای از خواننده های ایرانی تنها به سیاست فکر می کنند و تمام تلاش هنری خود را صرف این مسله میکنند. عده ای فقط در کار های مذهبی فعالیت می کنند. عده ای فقط به شادی و سرور مردم فکر می کنند و سعی می کنند تنها با کار های خود غمی را از دل مردم بردارند. عده ای از غم دل عاشقان سخن می گویند و . . . اما استاد معین در تمام این زمینه ها فعالیت داشته است و به حق در تمام موارد پیروز و سر بلند بوده است. امیدواریم که استاد معین سالیان سال با صدای زیبا و روحانی خود در کنار ما باشد

پس از لحظه ها 
حتما شما هم مانند ما از اینکه استاد معین چهار سال پس از وارد شدن آلبوم لحظه ها دیگر آلبومی را وارد بازار نکردند بسیار ناراحتید. در گفتگویی که استاد معین با شبکه بی بی سی داشت گفت که اگر می خواست در این چهار سال آلبومی ارائه دهد سراسر غربت و جدایی و اندوه بود. و ای کاش استاد معین در این چهار سال آلبومی به بازار عرضه می کرد زیرا که حتی ترانه های سراسر اندوه او نیز عالی هستند و غیر قابل وصف و ارزش هزاران بار گوش دادن را دارند.

شرمنده دلم میخواست بیشتر راجع به زندگی شخصی معین باشه ولی خدایی بهتر از این پیدا نکردم در اسرع وقت درستش میکنم

 






تاریخ : یادداشت ثابت - پنج شنبه 93/1/29 | 11:28 صبح | نویسنده : احسان | نظرات ()

 

زندگی نامه امید سلطانی

 


 

امید سلطانی در ششم مرداد هزار و سیصد و چهل و پنج در چهار محال و بختیاری به دنیا آمد ولی پس از مدتی به تهران آمدند و همانجا زندگی کردند.

 
 

از ده سالگی در کنار هنرهایی مثل خطا طی و نقاشی احساس کرد که صدایی برای خواندن نیز دارد. روزگار گذشت و امید در 18 سالگی در جبهه جنگ حضور یافت سپس برای تحصیل در سالیان بعد به ترکیه مهاجرت کرد و در آنجا برای تامین نیاز مالی برای تحصیل تصمیم به استفاده از استعدادش در زمینه خواندن کرد و در کاباره ها به خواندن پرداخت.

 
 

امید تحصیلات خود را نیز تا مهندسی معماری ادامه داد و پس از آن و وقتی که در

خواندن نیز به موفقیت دست یافت و تجربه کسب کرد تصمیم گرفت تا اولین آلبوم

خود را روانه بازار کند.اولین آلبوم امید باران نام دارد که تمام مراحل ضبط آن در

ترکیه انجام شد و به وسیله کمپانی معتبر ترانهبه مدیریت وارطان آوانسیان و

جهانگیر طبریایی در سال 1992 میلادی در سراسر جهان پخش شد و به فاصله

اندکی پس از پخش این آلبوم صدای امید برای همیشه در موزیک ایران جاودانه شد

 
 

ترانه ی باران با آهنگسازی کیومرث سلیم پور و ترانه زیبای رحمان شکوفه پور به زیباترین و بدیع ترین آهنگهای امید و حتی موسیقی ایران تبدیل شد .

بعد از موفقیت این آلبوم امید راهی آمریکا شد تا در شهر فرشتگان به فعالیت هنری اش ادامه دهد. و ثمره تلاش او در آن سالها چهار آلبوم دیگر به نامهای

 (( هردوعاشق 1994)) و ((حضرت عشق 1995 ))

(( پرسه های عاشقانه1997)) و ((سربلند 2000))

بود که در این آلبومها امید ترانه های فوق العاده زیبا و دلنشینی را ارائه داد که از

جمله آنها می توان به :

 

ایران من و مهتاب و سربلند و دلخوشی وشکستنی و حضرت عشق و

قلندر و تکیه گاه و حرف نگفته و یاسمین و حیف که نمیشه و لیلا و

دیوونه خونه و .... اشاره کرد .

 

در آلبوم پرسه های عاشقانه ترانه زیبای یاسمین را امید برای دخترش خوانده است.اما پس از ارائه آلبوم پرسه های عاشقانه امید به علت پایان مهلت حضورش در آمریکا ناچار به ترک این کشور شد و به اسرائیل مهاجرت کرد.

حضور در اسرائیل و دور شدن از صخنه ی هنر امید را سخت دچار عذاب کرد به

طوری که خود وی در این باره میگوید که از خواندن نا امید شده بود و این برگشتن را مدیون لطف خداوند به وی میداند.

 

اما امید بار دیگر به آمریکا و شهر لس آنجلس این بار برای همیشه بازگشت.

آلبوم پیروزی در سال 2002 شروع فعالیتهای امید پس از سالهای دوری بود.

آلبومی که این بار هم با آهنگهای زیبایی چون: ”دوستت دارم“تو محشری“گل رویایی“ پیروزی و ..... گل کرد و بار دیگر نام امید بر سر زبانها افتاد.

در این آلبوم ترانه ی همسفر را شاید بتوان ترانه ای دانست که امید برای همسرش خانم آرزو خوانده است.

به مناسبت موفقیت این آلبوم کمپانی آونگ جشنی را برپا ساخت.کنسرت بزرگی که در سالن یوونیورسال آمفی تئاتر برگزار شد.کنسرت عظیمی که همگان را به تحسین امید و صدای او واداشت.

 

بعد از این امید هر ماه کنسرتهایی را در شهرهای مختلف برگزار کرد و علاقه مندان و طرفداران خود را سیراب ساخت.

آلبوم کنسرتهای امید آلبومی بود که در اکتبر 2004 توسط کمپانی آونگ عرضه شد.

 

آلبومی که عظمت کنسرتهای امید را به خوبی نشان میدهد. پس از این آلبوم و در حالی که همه منتظر ترانه و آهنگهای تازه از امید بودند پس از 4 سال انتظار با انتظار به پایان رسید و بالاخره آلبوم هشتم امید با نام انتظار عرضه شد.آلبومی که به حق یکی از بهترین های این چند ساله موزیک ایران بود و اینبار امید متفاوت تر از همیشه با استفاده و ترانه های زیبا بر روی آهنگها و ریتمهای مدرن و به روز و تسلط مثال زدنی خود در اجرا همه را غافلگیر کند.

 

 

 

 






تاریخ : یادداشت ثابت - پنج شنبه 93/1/29 | 11:12 صبح | نویسنده : احسان | نظرات ()

 

زندگی نامه کامران و هومن:

 

کامران و هومن جعفری 2 برادر که درتهران به دنیا اومدن که البته یه خواهر هم دارن به اسم کتایون یا همون کتی که کتی از کامران و هومن کوچیکتره و از نظر قیافه خیلی شبیه هومنه که اگه دقت کرده باشین میتونین اون رو در آهنگ کت من یا من تورومیخوام دیده باشین .

  

کامران متولد 25 نوامبر 1975 و هومن متولد 23نوامبر 1980 است همون طور که گفتم در تهران به دنیا اومدن و در منطقه گیشا زندگی میکردن تا زمانی که کامران 12 سالش بوده از ایران به کانادا میرن مدتی در مونترال بودن و سپس به ونکوور میرن و همونجا هم درس میخونن و بزرگ میشن در همون ونکوور هم با رامین زمانی آشنا میشن و به گفته ی خودشون رامین مثل برادر بزرگ کامران و هومنه هر دو از همون بچگی عاشق موزیک بودن و کامران چون بزرگتر بود بعد از اتمام تحصیلات کار موزیک رو شروع میکنه .

 

                

 

در کانادا با گروههای مختلفی کار میکنه و طبق گفته خود کامران زمانی که یه جا برنامه داشتن به مسئول اونجا میگه برادر من صداش خیلی خوبه بذارین بیاد بخونه بالاخره راضی میشن که هومن هم بیاد و بخونه ولی وقتی هومن که اون زمان تازه 15 سالش بوده رو میبینن با اخم به کامران میگن مگه بچه بازیه؟! مدتی میگذره و هومن هم درسش رو در زمینه موسیقی به خصوص پیانو ادامه میده در این زمان کامران با گروهی به نام پروازبا 2نفر دیگه که الان هر کدوم هنرمندای خیلی مشهور و محبوب ما هستن به نام هنگامه و فریدون  کار میکرده و همین موقع بود که گروه بلک کتس و کنسرتشون در ونکوور سرنوشت کامران و هومن رو بکلی تغییر میده

 

  

 

جریان از این قرار بود که کامران بعد از اتمام کنسرت با شهبال شبپره موسس گروه بلک کتس راجع به خودش و هومن صحبت میکنه و شهبال هم وقتی علاقه کامران و عشقش رو به موسیقی میبینه بهش میگه باید نمونه کارهات رو ببینم و به این ترتیب کامران تصمیم میگیره آهنگ ایران ایرانم رو که با گروه پرواز خونده بود به صورت موزیک ویدئو دربیاره پس کامران هنگامه و فریدون پولهاشون رو روهم میذارن و موزیک ویدئوی زیبای ایران رو میسازن کامران خاطره بامزه ای از ساختن این ویدئو تعریف میکنه: همون طور که میدونین بچه هایی که توی این ویدئو میدون همشون لباس سفید تنشونه و چون هومن هم اون زمان تقریبا بچه بوده قرار بوده که اونم با بچه ها بدوه ولی وقتی میره و وایمیسه تا کارگردان دستور حرکت میده هومن یه دفعه میگه من نمیام من نمیدوم همه تعجب میکنن ولی وقتی خوب نگاه میکنن میبینن تمام بچه ها تا کمر هومنن یعنی هومن قدش خیلی از همشون بلندتر بوده .

 

  

 

خلاصه شهبال از این ویدئو خوشش میاد و  بهشون میگه باید کارشون رو به صورت زنده ببینه و بالاخره شهبال به خونه کامران و هومن میاد و اتفاقات خیلی خنده دارو بامزه ای اون روز می افته شهبال میره خونه کامران و هومن رامین زمانی هم اونجا بوده و با هم میرن توی اتاق هومن و رامین با گیتارش آهنگ نرو رو میزنه و کامران میخونه هر دوشون خیلی هول شده بودن هومن میگه من اینقدرnervous بودم که اصلا نمیدونستم چی باید بگم و کامران با خنده میگه هومن هی میرفت هی میومد میگفت سلام فکرکنم تا زمانی که شهبال خونمون بود هومن  20 بار بهش سلام کرد و هردوشون غش کردن از خنده. خلاصه شهبال از این 2تا برادر گل خوشش میاد و اونا رو به گروه جاودانه blackcats دعوت میکنه و به این  ترتیب  کامران و هومن میشن خواننده رسمی گروه گربه های سیاه. 

اولین اهنگی که قرار شد برای اولین آلبومشون بخونن آهنگ سوگند از ساخته های رامین 

زمانی بود که این اولین بار بود برای هومن که در عمرش میخواسته بره توی استودیو و بخونه .

 

 

 

احساس هومن رو در اون زمان از زبان خودش میشنویم:"من خیلی ناراحت و عصبی بودم 

همش به کامران میگفتم کامران این آهنگ خیلی قشنگه ولی نمیدونم من میتونم اون طوری که باید اجراش کنم یا نه بعد دیگه با کامران خیلی تمرین کردیم " و کامران در ادامه میگه:"جای تعریف نباشه ولی هومن جان عالی بود خیلی خوب از پسش بر اومدی" و بعد با خنده میگه:داداش گلمه بش افتخار میکنم" و هردوشون میخندن. و خلاصه با این آهنگ بسیار قشنگ کامران و هومن جعفری کار رسمی خودشون رو در دنیای موسیقی ایرانی آغاز میکنن  و بعد از 2سال البوم زیبای سیندرلا رو به بازار میدن و در همین زمان بود که ما در شوهای  تلویزیونی یه دفعه 2تا جوون خوشگل و خوش تیپ رو دیدیم که برای اولین بار با آهنگ افتاب لب بومه روی صحنه اومدن و دقیقا همین آهنگ کامران و هومن رو به اوج برد و باعث شد یه شبه یه جورایی ره صد ساله رو طی کنن که واقعا لیاقتش رو هم داشتن یعنی لیاقت خیلی خیلی بیشتر از این رو داشتن از این آلبوم تقریبا همش به صورت ویدئو در اومد البته ویدئوهای خیلی معمولی .

 

    

 

و تقریبا 2سال بعد بود که آلبوم بسیار زیبای pop father به بازار اومد که البته اول قرار بود اسم این آلبوم cat man باشه به دلیل آهنگی که به همین نام در این آلبوم بود اما بعدها به دلایلی اسم آلبوم تغییر کرد که از این آلبوم اهنگ بسیار زیبای rendezvous   که شعرش از کامران است شهرت جهانی پیدا کرد به طوری که از طرف mtv جایزه گرفت و این برای اولین بار بود که یک موزیک ویدئوی ایرانی از mtvپخش میشد و گروه گربه های سیاه اولین گروه ایرانی بودند که اسمشون روی سی دی طلایی mtv حک میشد در ضمن در حاشیه بگم که اگر ویدئوی بگو منو کم داری رو دیده باشین اون دستی که روی کاغذ شعر مینویسه دست کامران نیست دست شهباله.(فکر کردی دست کامرانه؟ یه لحظه.....:-P )

 

 

 

 

بعد از این آلبوم کامران و هومن تصمیم گرفتن به صورت مستقل کار کنن و دلیلش هم اینه که  به گفته ی شهبال شب پره بلک کتس یک مدرسه است هر کسی میاد یه چیزی یاد میگیره و بعد خواه نا خواه باید بره بعد از جداشدنشون از بلک کتس کنسرتهای مختلفی در سرتاسر دنیا با بزرگای موسیقی ایران برگزار کردن و حدود ماه ژانویه بود که آهنگ من تو رو میخوام به عنوان اولین آهنگ صوتی کامران و هومن در دسترس علاقمندان به این 2تا برادر گل قرار رفت و  بعد از ماه ها انتظار آلبوم بسیار زیبای 20 با صدای کامران و هومن در سراسر دنیا مثل بمب منفجر شد که البته اسم این آلبوم هم از اول 20 نبوده به خاطر اینکه در همون زمان یکی دیگه از هنرمندای ایرانی آلبومی به اون اسم بیرون میده کامران و هومن اسم آلبوم  رو تغییر میدن و اون آهنگی رو هم که از ساخته های مریم حیدرزاده بوده و اسم اون آهنگ  روی آلبومشون بوده از این آلبوم حذف میکنن و با مریم حیدرزاده صحبت میکنن که اسم آلبوم رو چی بذاریم مریم هم بهشون میگه چرا نمیذارین 20؟ اونا هم میگن اونوقت همه فکر میکنن  ما این 20 رو به خودمون دادیم مریم هم میگه نه توی اون آهنگه که میگه نمره 20 کلاس  نمیخوام و رامین میگه نه اون اسمش من تو رو میخوامه و مریم هم به همین دلیل شعر بسیار زیبای  20رو میگه و به این ترتیب این آلبوم قشنگ تهیه میشه  چیزی که توی این آلبوم جلب توجه میکنه شعرهای بسیار زیبای مریم حیدرزاده شاعر خوب و توانای کشورمونه شعرهای که فقط شعر نیستن پر از احساس و لطافت هستن بسیار عاشقانه و با معنی.

 

 

 

 

به تازگی نیز آلبوم رمیکس کامران و هومن بیرون اومده که با 2 آهنگ جدید و زیباهمه را میخ کوب کرده .

کامران و هومن جعفری چه جور آدمایی هستن؟ 

 

کامران و هومن خیلی همدیگه رو دوست دارن هومن به عنوان یه برادر کوچیکتر همیشه احترام کامران رو داره و به حرفاش گوش میده و کامران هم به عنوان برادر بزرگتر خیلی هوای داداش کوچیک تر از خودش رو داره و در تمامی زمینه ها حمایتش میکنه.

کامران از دختری خوشش میاد که اولا ایرانی باشه چون به گفته خودش من عاشق دخترای  ایرانی هستم و دختری باشه که توی اجتماع رفت و آمد کنه یه ذره شیطون باشه قیافه و پول هم اصلا مهم نیست.که ظاهرا این دختر خانم مورد علاقه کامران کسی نیست جز شقایق هنرمند خوشگل و توانای کشورمون. (البته خبر اومده بود از هم جدا شدن ولی خب بالاخره یه زمانی با هم بودن که!)

 

 

 

هومن هم از دختری خوشش میاد که از عشق نترسه بدونه هنرمند بودن کار سختیه کامران با خنده میگه :"یعنی درکش کنه" هومن هم میخنده و میگه آره یعنی درکم کنه. 

هومن از تمام غذاها فسنجون و همبرگر  و کامران قورمه سبزی رو دوست داره .و در آخر اضافه میکنم که کتی خواهر کامران و هومن از هر 2شون کوچیکتره و در اهنگ اون با من هم میتونید ببینیتش که جریان ورود کتی به این موزیک ویدئو هم این طوری بوده که کتی با کامران و هومن میره برای ضبط ویدئو و کارگردان این موزیک ویدئو هم که کانادایی بوده به کامران و هومن میگه باید توی این ویدئو چند تا دختر هم باشن که برقصن چون میگه سینیوریتا.

 

و حدود 50 یا 60 تا دختر بودن که میرقصیدن کتی هم بینشون بوده و کارگردانه به همه میگه شما از تصویر خارج بشین فقط تو بمون (یعنی کتی) میگه اسمت چیه اونم میگه کتی. کارگردانه هم نمیدونسته که خواهر کامران و هومنه وقتی میفهمه خیلی تعجب میکنه  بهش میگه یه بار دیگه برقص و وقتی کتی خودش تنهایی میرقصه همه خیلی خوششون میاد پامیشن و همه برای کتی دست میزنن خود کامران و هومن هم نمیدونستن که خواهرشون میتونه اینقدر قشنگ برقصه و خیلی تعجب میکنن و در عین حال خیلی هم خوشحال میشن .این بود از زندگی نامه کامران و هومن امیدوارم لذت برده باشید

 

 

 

 






تاریخ : یادداشت ثابت - پنج شنبه 93/1/29 | 11:4 صبح | نویسنده : احسان | نظرات ()

بیوگرافی امین حیایی

بیوگرافی امین حیایی

نام : امین حیایی

 

تاریخ تولد: 19 خرداد 1349

 

محل تولد: محله قیطریه شهر تهران

شغل: بازیگر سینما و تلویزیون/ در موسیقی هم فعالیت میکند

 

تحصیلات: فارق التحصیل کامپیوتر

 

نام همسر: نیلوفر خوش خلق(بازیگر)

برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد در بیست و ششمین جشنواره فیلم فجر(86)

 

بیوگرافی امین حیایی:


امین حیایی از میان بازیگران زن سینما ی ایران با هدیه تهرانی و مهناز افشار راحت است محمد رضا گلزار نیز یکی از دوستان صمیمی او در عرصه ی سینما است. اولین تجربه یسینمایی او دو همسفر به کارگردانی اصغر هاشمی است که ثریا قاسمی او را کشف و به این کارگردان معرفی نمود در ضمن امین حیایی زندگی هنری خود را مدیون اوست از سال 1370 وارد عرصه ی هنر شده است شروع کار طنز او با فیلم عروس خوش قدم است 8 یا9 سال است که هم گیتار می نوازد وهم میخواند نوازندگی را بیشتر از خوانندگی دوست دارد و در فیلم بوی بهشت بالاجبار نقش یک خواننده را بازی کرد تا به حال با پرویز پرستویی همبازی نشده است اما در سال 1373 در فیلم اپارتمان همبازی شد برای بازی در فیلم زن زیادی به کارگردانی تهمینه میلانی برنده ی سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول مرد شدنقش مکمل عروس خوش قدم برای او کاندیداتوری جشن خانه ی سینما را برایش به ارمغان اورد وهم چنین نقش اصلی دختر ایرونی که با بازی روانش جایزه ی حافظ جشن دنیای تصویر را از ان خود کرد از نظر او زیاد بازی کردن اشکالی ندارد زیرا دوران اوج وسرحالی یک بازیگر چندان طولانی نیست پس بهتر است از این سال های طلایی نهایت استفاده را بکنی!می گوید سعی میکنم در هر فیلمی بهترین بازی ام را ارائه دهم تا فیلم در گیشه با فروش خوبی روبرو شود وخیلی به این موضوع که امین حیایی بازیگر بفروشی است اعتقاد ندارم (که البته این هم از فروتنی وتواضع ایشان است )می گوید از پیری نمی ترسم پیری هم جزئی از زندگی است و فکر میکنم دوران شیرینی باشد وکسانی که میخواهند پیری من را ببینند به فیلم شام عروسی مراحعه کنند امین می گوید کلاه پهلوی سریالی ماندگار خواهد شد زیرا تیم بازیگری ان حرفه ای وکارگردان توانمندی داردامین بیشتر اوقات وقت رفتن به سینما را ندارد ومنتظر می ماند تا سی دی انها به بازار بیاید البته سی دی مجاز فیلم ها و بعد ان فیلم ها را از تلویزیون منزل تماشا میکند ابتدا قرار بود امین حیایی نقش ناصر ملک را در فیلم قرمز بازی کند وحتی فیلم قرمز تا دو هفته با بازی او فیلمبرداری شداما سرانجام امین حیایی به دلیل بیماری از این فیلم کنار کشید و حدود ده سال بعد با فریدون جیرانی کارگردان فیلم قرمز در سه فیلم جداگانه ی ستاره ها کار کرد تابه امروز دو کاست با صدای خودش روانه ی بازار کرده است فروش میلیاردی اخراجی ها او را به یکی از پولساز ترین بازیگران مرد سینمای ایران تبدیل کرد می گوید اگر سی دی غیرمجاز اخراجی ها وارد بازار نمی شد این فیلم به راحتی در تهران سه میلیارد تومان می فروخت محمد رضا شریفی نیا از حضور او در بیشترفیلم های سینمایی استفاده میکندو جدیدترین همکاری مشترک انها در فیلم دایره ی زنگی به کارگردانی پریسا بخت اور است و...خیلی ها می گفتند او به درد بازیگری نمی خورد اما در حال حاضر حیایی یکی از گرانترین بازیگران سینمای ایران است که به خاطر پرکاری اش عملا به پر در امد ترین بازیگر سینمای ایران تبدیل شده است.

             

 






تاریخ : یادداشت ثابت - پنج شنبه 93/1/22 | 5:23 عصر | نویسنده : احسان | نظرات ()

بیوگرافی شاهرخ استخری

بیوگرافی و عکس های زیبا از شاهرخ استخری

تاریخ دقیق تولد : 14 مهر 1359

بیمارستان محل تولد:بیمارستان رسالت

نام پدر:علی

بچه کدام محله:شهرک غرب

چندمین فرزند خانواده؟ اول
تعداد برادر ها؟ ندارد
تعداد خواهر ها؟ دو خواهر
بهترین درس دوران تحصیل؟ ریاضی
بدترین درس دوران تحصیل؟ عربی
رشته دبیرستان؟ ریاضی
معدل دیپلم؟ هجده

رشته دانشگاهی؟ مهندسی صنایع
وضعیت سربازی؟ معاف
وضعیت تاهل؟ مجرد
اولین حضور مقابل دوربین؟ سال 86 در تله فیلم “تلخون”
بهترین اتفاق زندگی؟ ورود به بازیگری
بدترین اتفاق زندگی؟ ندارد
فیلم ساز محبوب ایرنی؟ ناصر تقوایی
فیلم ساز محبوب خارجی؟ مارتین اسکورسیزی
بهترین فیلم زندگی؟ صورت زخمی
بازیگر محبوب مرد ایرانی؟ حمید فرخ نژاد
بازیگر محبوب زن ایرانی؟ گوهر خیر اندیش
بازیگر محبوب مرد خارجی؟ آل پاچینو
بازیگز محبوب زن خارجی؟ مربل استریپ
بزرگترین ارزوی بازیگری؟ می خواهد ماندنی باشد

اخرین سفر داخلی؟ شمال نوروز 88
اخرین سفر خارجی؟ دبی سال 88
قد؟178
وزن؟76 کیلوگرم
بهترین همبازی؟ محمد مطیع در سریال ماه عسل
رنگ محبوب؟ سیاه و سفید
خواننده محبوب؟ علی خیری
اسم مردانه محبوب؟ فرهاد
اسم زنانه محبوب؟ نظر خاصی ندارد
فصل محبوب؟ بهار
ماه محبوب؟ مهر
محبوب ترین روز هفته؟ چهار شنبه ها
تیم محبوب؟؟؟؟ نظری ندارد
فوتبالیست محبوب؟ نظری ندارد
محل سکونت فعلی؟ زعفرانیه
شغل دیگر(جز بازیگری)؟ندارد
اتومبیل شخصی؟ قصد تغییرش را دارد
کمدین محبوب؟ جیم کری
تکیه کلام؟ شنبه صبح تشریف بیارین!

بیوگرافی و عکس های زیبا از شاهرخ استخری
بیوگرافی و عکس های زیبا از شاهرخ استخری
بیوگرافی و عکس های زیبا از شاهرخ استخری
بیوگرافی و عکس های زیبا از شاهرخ استخری
بیوگرافی و عکس های زیبا از شاهرخ استخری






تاریخ : یادداشت ثابت - پنج شنبه 93/1/22 | 5:21 عصر | نویسنده : احسان | نظرات ()
.: Weblog Themes By BlackSkin :.
ÇÈÒÇÑ æÈáǐ äæíÓí

آوازک

آوازک

کد حرکت متن دنبال موس

کد حرکت متن دنبال موس بزرگترین کانال